سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اجرای دکوراسیون داخلی

شرکت مژگان دانشفر خدمات مشاوره ای و اجرایی را در کل اجرای دکوراسیون داخلی از برنامه ریزی مفهومی تا مدیریت و بهره برداری ارائه می دهد. در هر مرحله اجرای دکوراسیون داخلی، عملکرد و کنترل کیفیت لازم را برای دستیابی به یک نتیجه موفقیت آمیز تضمین می کند.

ما همیشه برای اطمینان از نتیجه کیفیت ، برای هر پروژه یک روال طراحی شده را دنبال می کنیم. یعنی:

  • تعریف پروژه و ارزیابی نیاز
  • توسعه طراحی مفهومی
  • طراحی چیدمان
  • نقشه های ارائه
  • برنامه ریزی اصلی
  • طرح های مقدماتی و دقیق
  • جزئیات پروژه
  • اجرای پروژه در محل / کارگاه
  • کنترل کیفیت

این اساساً تولید کارآمد و موثر ایده ها از طریق فرایندی است که منجر به تولید محصولات جدید می شود.

در شرکت مژگان دانشفر ما امکانات طراحی برای تولید محصولات جدید را هم برای بازار مصرف و هم برای نیازهای سفارشی داریم (طبق مشخصات)

با داشتن امکانات اجرای دکوراسیون داخلی، ما از آن در طراحی داخلی و همچنین استفاده از وسایل و محصولات سفارشی برای نیازهای خاص استفاده می کنیم و این به ما مزیت رقابتی در بازار مشتریان ما را می دهد.

خدمات و برنامه ریزی فضایی

ما توجه ویژه ای به رابطه فلسفی فضا با کاربرد آن و هرگونه سرویس دهی برای فضای گفته شده داریم.

ما سلسله مراتب عوامل اعمال شده را ایجاد کردیم ، مانند:

عملکردی ، مفهومی ، زیبایی شناختی ، مالی و غیره و بدین وسیله می توانیم راه حل اجرای دکوراسیون داخلی را برای هر موقعیت آشفته یا هرگونه نیاز توسعه دهیم.

طراحی مفهومی

همانطور که قبلاً توضیح دادیم که تمرکز ویژه ای بر فلسفه پروژه داریم ، بنابراین در صورت نیازهای نامشخص یا نامشخص ، تیم ما توانایی تجزیه و تحلیل وضعیت و درگیر کردن عواملی را دارد تا بتواند مفهوم بنیادی برای طراحی ارائه دهد.

مدیریت پروژه

یک رویکرد دقیق برنامه ریزی شده برای مدیریت کلیه پروژه ها ، سازمان ما را قادر می سازد تا از منابع و تجربیات خود با حداکثر کارایی استفاده کند. در پروژه های بزرگ ، ما برنامه را با جزئیات تجزیه و تحلیل کرده و آن را به یک برنامه مسیر حیاتی تبدیل می کنیم.

این برنامه تیم اجرایی ما را وادار می کند که مسیر مشخص را طی کند ، در حالی که تیم دیگری در بالای آن از کیفیت نتیجه نهایی اطمینان حاصل می کند ، بنابراین در مجموع به سازمان ما توانایی مدیریت هر نوع پروژه طراحی و در هر شرایط خاص از نظر کیفی و کمی را می دهد.

اجرای کامل و اجرای پروژه

اگرچه این مترادف با خدمات قبلا توضیح داده شده است ، اما ما هنوز هم می خواهیم در اینجا به توانایی تیم بسیار حرفه ای مژگان دانشفر برای طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی اشاره کنیم.